söndag 10 augusti 2014

Goodbye Google!

Ja som rubriken lyder så lämnar jag nu Google för att fortsätta blogga på annan portal! Ni kommer skickas vidare till min nya blogg nör ni skriver in www.albinsjoberg.com så ingen större förändring mer än designen har skett! Det har varit 3 underbara år på Google och jag har verkligen tyckt om bloggportalen men efter ett dåligt förnyat kontrakt har jag valt att lämna Google's bloggportal! Jag hoppas att ni fortsätter att vara de flitiga läsare som ni brukar trots förändringarna! 

In English: 
Hi everyone, I'm just announcing that I will leave Google and continue to write on a new blog! You'll automatically be transformed to my new blog when you going on to www.albinsjoberg.com 
It have been 3 wonderful years on Google and I have really enjoyed their blog portal but after a bad renewed contract I decided to leave google's blog portal! I hope you guys continuing to read my new blog! 

Hope to have you reading my blog soon! 
See you guys soon again! 


GOODBYE GOOGLE AND THANK YOU FOR ALL THESE YEARS! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar