tisdag 1 juli 2014

Home!

Nu är jag hemma efter 8 dagar i Grekland och var hemma vid 04:00 i natt så dagen har varit väldigt lung! Spenderade första tiden på dagen med mitt hjärta Liza och min mamma då vi pratade mycket om vad vi gjort under dessa dagar i Grekland! 
Resten av dagen spenderade jag med mina syskon och vårat nya tillskott kaninen Molly som är så otroligt söt!!! 

Som ni kanske ser så har jag en ny header på bloggen! Bilden är tagen av min underbara vän Max Petterson, tack för den! 

Nu sitter jag i sängen och är redo för ett avsnitt av någon serie jag kan ha missat under veckan innan det är dags att sova då jag ska på photoshoot med familjen imorgon vilket ska bli spännande! 
Och i morgon ska jag även hinna med att träffa lite vänner! 

Så godnatt på er! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar