torsdag 24 juli 2014

Godmorgon!

Godmorgon på er! 
Nu sitter jag på bussen påväg mot jobbet! Jobbar delat idag 7-21 ledig mellan 13-16..... Det suger hahaha! 
Uppe tidig ändå lyser solen så pass att solglasögonen fick åka på! Så skönt älskar solen! 
Insåg även idag att det är dags att klippa sig, håret börjar bli otroligt tjockt och långt! Så får boka in en tid hos frissan snart med! 
Slänger in en bild på maten jag lagade till mig igår kväll efter jobbet! En grekisksallad-ish med olivolja med smak av citron! Så sjukt gott så det fick bli dagens lunch också! Är ensam hemma nu när familjen pkt på semester ch jag måste jobba men då passar man på att laga all go mat man kanske inte äter så ofta! Ikväll vet jag inte vad det blir har inte riktigt bestämt mig men något enkelt då klockan är efter tio när jag kommer hem! På fredag så är jag ledig och ska hälsa på min farbror med familj (aka mina kusiner) 
Slänger in en "njuter av den tidiga solen"- bild bara för att jag kan! Hahaha! 
I Helgen då? Jo, då är det dags för jobb igen! 14-20 lördagen och 7-21 på söndagen, yay! 
Och då blir det även att jobba 10 dagar i sträck! Kul! På fredag kommer även lönechecken från förra månaden då jag hade utbildning i 2 Timmar på jobbet som de betalade mig för! Fetaste löne checken på 162kr kommer in på fredag! Hahaha höll på att dö av skratt när jag läste lönespecen och såg att jag skulle få 162 kr efter skatt! 
Nu ska jag vila mig lite på bussen innan det är dags att jobba! 
Ses snart igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar