måndag 21 juli 2014

Beach 2015?

Ja, som rubriken och bilden säger "Beach 2015?" Det är frågan, har suttit och funderat idag över all sortens träning och bestämt mig för att trotsa min kropp som för tillfället har ont i revben och knän men jag tänker i alla fall börja träna redan nu inför beachen 2015! Hoppas bara på att min kropp håller till det! Ska äta hälsosammare, och vara hälsosammare... Låter som något jag sagt förut men jag måste verkligen ta tag i detta nu blir galen på mig själv och det är skönt att träna och när man ser resultat blir det roligare! Jag har viljan men min kropp vill inte riktigt och jag är så trött på att lyssna på min kropp nu, dags att lyssna på viljan ett tag! 
Ska ut och börja jogga nu om en stund för att starta min nya vardag som ni kommer få följa här på bloggen. 
Har jobbat i stort sätt hela förra veckan och är ledig till på onsdag då jag kör både onsdag och torsdag och sen ledig på fredag och så jobbar jag 10 dagar i sträck efter det! Hehe fullt schema om man säger så! Men på jobbet får man bra vardagsmotion så det blir nog bra! Det var kort om mitt liv i nuläget men Ses snart igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar