fredag 18 april 2014

Count down!!



Hej på er! 
Nu sitter jag på bussen påväg till min farmor, vilket ska bli jätte mysigt! 
Satt och kollade på olika Count Downs jag har och insåg att jag flyttar till England om 86 dagar! Så sjukt kul!!! 
Jag insåg också att det börjar närma sig Miley Cyrus konserten i Stockholm!  
Det ska bli så kul!! Och ännu en Count down var på resan till Grekland som är om 66 dagar!! Även denna resa ska bli helt awesome! 
Men åter till mitt liv i dagsläget! 
Igår var jag och bakade i kyrkan, mycket mysigt! När jag kom hem så kollade jag på Några avsnitt som jag missat av days of our lives! Jag försåt inte hur denna serie kan vara så spännande hela tiden och att den klarat sig i så många år!! De firar 50års jubileum nästa år HELT SJUKT!! Men jag älskar serien!! 
Bilden på mig är från idag... Jag tänkte att jag skulle passa på att bjuda på ännu en egobild! 

Nu så hade jag tänkt läsa i en bok jag köpte för några dagar sen "förr eller senare så exploderar jag" dålig svensk titel men filmen som kommer ska va sååå bra!!! 

Ha en fin dag allesammans! 
Ses, 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar