lördag 22 mars 2014

Hola!

Hej igen!
Ja nu är det lördag och jag har inte bloggat på ett par dagar men här kommer en uppdatering! 
I torsdags så var jag först på en lite road trip till Nyköping med mamma som skulle på barnvagns jakt, vilket slutade bra! Efter att mamma köpt vagnen så åkte vi och åt lite lunch i Nyköping! Väldigt trevlig var det måste jag säga! Efter det så åkte jag till jobbet/praktiken för att jobba första kvällspasset! Vilket gick jätte bra och var jätte roligt men visst man var helt slut när man kom hem men det var värt det! 
Igår fredag så var det dags att jobba kväll igen så jag fick lite sovmorgon men gick upp rätt skapligt och bara slappade en stund och gjorde mig i ordning, sen skjutsade mamma mig till jobbet. Jobbet gick jättebra och man var helt utarbetad när man satte sig på bussen hem efteråt. väl hemma så åt jag lite tacos och satte mig för att kolla på film och käka chips och dipp vilket var otroligt gott och väl förtjänt!Filmen jag såg heter"The family" och är jättebra! Jag såg den på bio när den kom ut förra året och ja, den är lika bra varje gång!

 I torsdags skrev jag även på twitter att jag jobbar på ett hemligt projekt jag inte kommer droppa vad det handlar om en men det kommer jag göra inom snar framtid!
 Och så Idag lördag, vad gjorde jag då?
Jo, idag blev det att gå upp skapligt och duscha och göra sig i ordning för att kl. 12 kom min farbror och hans familj (mina kusiner) vilket var jättekul. När de åkt hem så åkte familjen iväg för att handla mat och idag blev det Thaimat, jätte gott det också!! Och nu sitter jag och ska kolla på en film som heter "we're the millers" eller som den så dåligt heter på svenska "Familjetrippen" med popcorn! Den här filmen såg jag också på bio när den blev bioaktuell! Riktigt bra!!!

Bjöd som ni kanske la märke till på en ego bild som jag tog lite sådär innan det var dags att dra sig mot jobbet i fredags... haha brukade ju inte ta såna bilder men det har blivit en del såna bilder nu sen ett tag tillbaka, haha jag undrar varför men jaja måste man så måste man! 
men nu ska jag kolla vidare på filmen så jag skriver kanske i morgon men annars ses vi snart igen!! 
Ha en fortsatt trevlig Lördags kväll!! 

Ses,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar